måndag 30 augusti 2010

Power end of summer Meet Emmaboda 2010-08-28

bilder från end of summer meet emmaboda 2010, kan bara säga att det var trevligt , många säljare så även jag kunde fynda lite , det var också så att vi kom kl 09:00 o precis innan köerna började sedan tur med vädret det började komma någon regnskur kl 13:00 ungefär , lagom att röra på sig , fixa till inför cruisingen kl 18:00 i Kalmar ..................

Imperial 57 ?

jag vilar lite

Ford Starliner

Lotta o Ronnys Buick

Gick utav bara fan

Chrysler / Desoto ??

 såg vass ut o dyr 

 
HGV Buick 59

Ford Sunliner

Hederlig Kapitän 59

Ford 55 / 56 ?

Cadillac i otroligt skick

Mycket folk mm

Plymouth 60

Jag igen och fint väder och skit kul

mera folk

 
jävla asfaltstänk eller något överallt

Ritha rattar bilen o jag tar en pilsner

snygg men inte min smak , synd på en fin originalare
kul bil att gasa med tillsalu pris ????

fräck pickis

krom är fint

 
skäms inte för sig tycker jag